Asmeninė konsultacija

Jums reikia pagalbos vykdant užsakymą, o gal turite konkretų klausimą?

85 214 0006 arba +4922188828486

Darbo laikas

I-V: 10.00–19.00
VI: uždaryta
VII: uždaryta

2024-12-24: 10.00–14.00
2024-12-25: uždaryta
2024-12-26: uždaryta
2025-01-01: uždaryta

Dažniausiai užduodami klausimai (FAQ)

Čia rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus – chronologine tvarka nuo kelionės paieškos ir užsakymo iki atvykimo ir grįžimo atgal.

Turinys

  1. Ieškoti ir Užsakyti
  2. Apmokėjimas
  3. Pasiruošimas kelionei
  4. Nuvykimas ir atvykimas
  5. Atvykę į vietą
  6. Išvykimas ir kelionė atgal
  7. Kelionės atšaukimas
  8. Rekomenduok draugui
  9. Bendrieji klausimai

1. Ieškoti ir Užsakyti

  • Kaip rasti tinkamą kelionę?
    Jeigu jau žinote tikslią savo kelionės datą, naudokite paieškos sistemą Ieškoti ir Užsakyti. Tai suteiks Jums galimybę apriboti paiešką pasirenkant kelionės kryptį ir asmenų skaičių. Kaip alternatyvą galite pasirinkti kelionę iš galimų atostogų pasaulis ir kelionių kategorija arba Last-Minutes. Gal norite ypatingos vakarėlių savaitės ir pramogų ant slidinėjimo trasų už nedidelę kainą? Tada galbūt Jus sudomins vienas iš mūsų renginių.
  • Kokie yra apgyvendinimo įstaigų tipai ir kategorijos?
  • Kaip galima užsisakyti?
  • Ar Skipass įskaičiuotas?
  • Ar apsimoka slidinėjimo arba snieglenčių kursus bei inventorių užsisakyti iš anksto?
  • Kokios yra galimos nuolaidos?
  • Prieš kokį trumpiausią laiko tarpą galima užsisakyti kelionę?
  • Ką reiškia užsakyti "pateikus užklausą"?
  • Kaip galima panaudoti vieną ar daugiau kuponų?
  • Ar galima įvykdžius užsakymą ir vėliau jį papildyti?
  • Ar galiu užsisakyti dviejų savaičių kelionę?
  • Kaip rasti neįgaliesiems pritaikytą apgyvendinimą?
  • Ar galiu užsisakyti kelionę būdamas nepilnametis? Ar reikalingas sutikimas?
  • Kuriomis datomis rekomenduojama užsisakyti kelionę ypač anskti?
  • Ar mano duomenys užkoduoti?
  • Ar galiu į atostogas pasiimti savo augintinį?
  • Kaip veikia pranešimo apie galimą rezervaciją paslauga?

2. Apmokėjimas

  • Kada ir kaip reikia sumokėti už kelionę?
    Kai gausite kelionės patvirtinimą, turėsite įmokėti 25 % visos kelionės kainos. Likusią kelionės kainos dalį reikia sumokėti iki tol, kol lieka 6 savaitės iki kelionės pradžios. Jeigu kelionę užsisakote, kai lieka tik 6 savaitės iki kelionės pradžios, turite sumokėti visą sumą iš karto.

    Sumokėti galite banko pavedimu arba kredito kortele. Kai lieka tik 5 dienos iki kelionės pradžios, mokėti banko pavedimu negalima.

    Kelionės dokumentai bus atsiunčiami, kai sumokėsite visą kelionės kainą. Anksčiausiai, kai lieka 14 dienų iki kelionės pradžios.
  • Kaip reikia mokėti banko pavedimu?
    Per kelias dienas po užsakymo, gausite kelionės patvirtinimą elektroniniu paštu, kuriame bus parašyti banko duomenys ir paskirtis. Prašome pervesti pinigus laiku.

    Jeigu įvykdote užsakymą kai iki kelionės pradžios lieka mažai laiko ir norite mokėti banko pavedimu, mums iš Jūsų reikia galiojančio apmokėjimo patvirtinimo tam, kad galėtume Jums laiku, iki kelionės pradžios, atsiųsti Jūsų kelionės dokumentus.
    Atsiųskite pavedimo patvirtinimą el. paštu info-lt@snowtrex.com

    Kokia informacija turėtų būti pateikta apmokėjimo kvite:

    • Gavėjas yra „TravelTrex GmbH“.
    • TravelTrex GmbH banko duomenys (IBAN + SWIFT/BIC) turi būti parašyti pilnai, teisingai ir aiškiai – duomenis rasite savo kelionės patvirtinime/sąskaitoje.
    • Turi būti aiškiai matomas banko logotipas.
    • Pervesta suma turi sutapti su turima sumokėti suma/dar nesumokėta suma.
    • Kvitas negali būti Word ar teksto dokumentas.
    • Turi būti užrašas, kuris patvirtina, kad pinigai buvo pervesti, pavyzdžiui, momentinė ekrano kopija iš Jūsų internetinės bankininkystės su nurodytu Tan numeriu arba popierinis kvitas su Jūsų parašu bei Jūsų banko parašu ir antspaudu.
    • Jūsų balansas po pinigų pervedimo negali būti neigiamas.

    Čia rasite pagalbą, jeigu norite mums el. paštu atsiųsti momentinę ekrano kopiją:

    1. Jeigu savo ekrane matote norimą tinklapį, tada
      • naudokite mygtuką „Print“ arba
      • tuo pačiu metu „Ctrl“ ir „Print“ mygtukus
      tam, kad padarytumėte momentinę ekrano kopiją.
    2. Atsiverskite Word dokumentą ir spausdami mygtukus „Ctrl“ ir „V“ jį įklijuokite.
    3. Išsaugokite šį dokumentą ir atsiųskite mums el. paštu.

    Gavę galiojantį apmokėjimo kvitą, mes atsiųsime Jums kelionės dokumentus, kai liks ne daugiau nei 14 dienų iki kelionės pradžios.
  • Kaip mokėti kredito kortele?
    Užsisakydami kelionę turėkite prieš akis pasidėję šiuos duomenis:
    • Kredito kortelės įmonė
    • Kredito kortelės savininkas
    • Kredito kortelės numeris
    • Kortelės galiojimo laikas
    • CVC kodas

    CVC kodas




    American Express

    Užsisakydami su American Express keturių skaitmenų CVC kodą rasite kredito kortelės priekinėje pusėje virš kortelės numerio.

    Prašome atkreipti dėmesį į tai, kad įvykdžius užsakymą internetu bus iš karto nuskaičiuotas $1,-. Ši suma bus grąžinama po apmokėjimo ir yra naudojama kredito kortelės patvirtinimui.

  • Ar mano duomenys užkoduoti?
    Mes naudojame naujausią šifravimo technologiją Secure Socket Layers (SSL) tam, kad apsaugotume Jūsų asmeninius duomenis ir juos užšifruotai perduotume. SSL yra pasaulyje saugiausias duomenų perdavimo Internetu metodas. Kiekvienas duomenų apsikeitimas tarp Jūsų naršyklės ir tinklapio, kurio metu galima prieiga prie asmeninių duomenų, yra užšifruota ir todėl apsaugo nuo praradimų, manipuliacijos, sužalojimų ir klaidų. Jūsų asmeniniai duomenys pas mus yra saugūs!
    Daugiau informacijos apie privatumo politiką rasite čia.

3. Pasiruošimas kelionei

  • Į ką aš turiu atkreipti dėmesį, jeigu užsisakau kelionę į užsienį (atvykimo ir sveikatos taisyklės)?
  • Kada ir kaip gaunami kelionės dokumentai?
  • Ar reikia atsivežti patalynę/rankšluosčius?
  • Kaip įrengta virtuvė apartamentuose?
  • Ką reikia pasiimti į kelionę? Ar yra keliautojo atmintinė?

4. Nuvykimas ir atvykimas

  • Ar atvykstant individualiai gaunamas atvykimo aprašymas?
  • Kokios yra kelionės atvykimo galimybės?
  • Iki kelintos valandos reikėtų įsiregistruoti apgyvendinimo įstaigoje?
  • Kaip galima tinkamai išnaudoti atvykimo dieną?

5. Atvykę į vietą

  • Ar reikia mokėti kurorto mokestį?
  • Ar užstatą už apartamentą reikia sumokėti grynais, ar kredito kortele?
  • Kada atgaunamas užstatas?
  • Ar galima užsisakyti slidinėjimo ir snieglenčių kursus?
  • Kokia kalba vyksta slidinėjimo ir snieglenčių kursai?
  • Kur galiu atsiimti išsinuomotą įrangą?
  • Kokį maitinimą siūlo apgyvendinimo įstaigos?
  • Kur bus pateikiamas valgis, jeigu jis užsisakomas kaip papildomas „maitinimas“?

6. Išvykimas ir kelionė atgal

  • Kada reikia išsiregistruoti?
  • Ar išvykimo dieną galima slidinėti?

7. Kelionės atšaukimas

  • Kaip galiu atšaukti savo užsakytą kelionę?
  • Kaip galiu išvengti kelionės atšaukimo išlaidų?
  • Ar galiu savo užsakytą kelionę pakeisti?
  • Ar kelionės atšaukimo draudimas yra prasmingas?
  • Kaip pasinaudoti kelionės atšaukimo draudimu?

8. Rekomenduok draugui

  • Kas slypi už SnowTrex rekomendacijos draugui?
  • Kokį privalumą aš turėsiu, jeigu rekomenduosiu kitus klientus?
  • Kas gali ką rekomenduoti? Ir kaip tai veikia?
  • Kada ir kaip yra atsiunčiamas kuponas?
  • Kur ir kaip galima panaudoti kuponą?
  • Kiek laiko galioja kuponas?
  • Kur galiu pažiūrėti savo kupono vertę? Kur galiu matyti, kiek draugų jau įtikinau?
  • Kur galiu gauti draugo rekomendacijos nuorodą?
  • Draugas pamiršo paspausti ant rekomendacinės nuorodos prieš užsisakydamas savo kelionę. Ar galima net ir vėliau užsakymą priskirti man?

9. Bendrieji klausimai

  • Ką reiškia Best-Price-Garantija?
  • Ką reiškia Sniego Garantija?
  • Kas yra apgyvendinimo įstaigos, kurios vadinasi „Frühstückspensionen/ Pensionai/ Apartamentuai/ Gasthof plius vietovės pavadinimas“ ?
  • Ką reiškia „Speciali kaina“ prirašyta prie kambario ar apgyvendinimo įstaigos pavadinimo?
  • Ką reiškia sutrumpinimai SC, BB, HB, FB, AI, Dušas/WC, vonia/WC?
  • Ką reiškia Crazy Booking Night?
  • Ar galiu įsigyti SnowTrex dovanų kuponą? Kaip jį galima panaudoti?